wydanie cyfrowe

e-Doręczenia wystartowały

Od wczoraj podmioty publiczne takie jak urzędy, szkoły czy szpitale mają obowiązek stosowania doręczeń elektronicznych, czyli cyfrowego odpowiednika listu poleconego za potwierdzeniem odbioru
Mogą od niego odstąpić tylko w wyjątkowych okolicznościach w okresie przejściowym – w pierwszym roku obowiązywania e-Doręczeń (patrz: ramka). Dla obywateli usługa jest dobrowolna. Jeśli jednak założą adres do doręczeń elektronicznych (ADE), to pisma urzędowe będą otrzymywać w tej formie. Miniony rok upłynął pod znakiem prac nad nowelizacją ustawy o doręczeniach elektronicznych. Przesądzono w niej m.in. o wprowadzeniu okresu przejściowego czy wskazano, że ADE dla jednostki samorządu...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.