wydanie cyfrowe

e-Doręczenia ruszą 1 stycznia, ale z okresem przejściowym

Senatorowie nie wnieśli poprawek do przepisów uchwalonych przez Sejm, więc od nowego roku, o ile ustawa o doręczeniach elektronicznych zyska przychylność prezydenta, podmioty publiczne (m.in. urzędy centralne i samorządowe) będą miały obowiązek posiadania aktywnego adresu do doręczeń elektronicznych (ADE). Przez cały 2025 r. będą jednak mogły dostosować się do nowych przepisów w ramach okresu przejściowego. Doręczenia elektroniczne mają docelowo zastąpić tradycyjne listy polecone za...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.