wydanie cyfrowe

KSR nr 15 pomoże rozliczyć promocje

Listopadowe obniżki cen wkraczają w fazę szczytową i klienci są zachęcani co chwila do zakupów. Krajowy Standard Rachunkowości nr 15 podpowiada, jak ująć w księgach i pokazać w sprawozdaniu skutki tych udzielanych rabatów, programów lojalnościowych i akcji przedświątecznych
Już w tym miesiącu rozpoczynają się duże akcje sprzedażowe przed świętami. Czarny Piątek (Black Friday) staje się już Czarnym Tygodniem, a nawet całym miesiącem wyprzedaży. Organizacja tych akcji to przede wszystkim zadanie handlowców i marketingowców. Jednak nie można zapominać, że skutki promocji i akcji sprzedażowych muszą znaleźć odzwierciedlenie w księgach rachunkowych. Tym bardziej że część z wprowadzanych rozwiązań handlowych będzie w praktyce wywierała wpływ na wartość przychodów...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.