wydanie cyfrowe

Pośrednictwo reklamowe jednak z wyższym ryczałtem

Przedsiębiorca, który w zamian za prowizję promowałby w internecie produkty lub usługi innych firm, powinien płacić 15-proc. ryczałt od przychodów ewidencjonowanych – stwierdził dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej w niedawnej interpretacji indywidualnej. Głównym argumentem fiskusa okazała się klasyfikacja statystyczna usług świadczonych przez przedsiębiorcę. Należą one do grupowania 73 w Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług (PKWiU), które obejmuje szeroko pojętą reklamę, badanie rynku i...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.