wydanie cyfrowe

Współpraca z influencerem to barter

Jeżeli influencer otrzymuje od spółki towar, w zamian za który zgadza się reklamować jej działalność, to taka współpraca stanowi umowę barterową, a spółka musi rozpoznać przychód – wynika z wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie. Chodziło o spółkę, która zajmuje się sprzedażą markowego obuwia. We wniosku o interpretację wyjaśniła, że współpracuje z osobami popularnymi w mediach społecznościowych. Polega to na tym, że wysyła im obuwie w zamian za reklamowanie jej towarów w...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.