wydanie cyfrowe

Cyfryzacja administracji przyspiesza dzięki EZD RP

973732_big_photo_image_photo_image
Fot. Shutterstock
Nowoczesny, elastyczny i bezpłatny. EZD RP – system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. Korzystają z niego biblioteki, przedszkola, urzędy i ministerstwa. W sumie już 1500 jednostek administracyjnych. Nad jego tworzeniem i wdrażaniem czuwa NASK we współpracy z Ministerstwem Cyfryzacji. Papierowy obieg dokumentów w coraz szybciej cyfryzującym się świecie przestał mieć sens. Dlatego kilkanaście lat temu pojawił się pomysł, by administracja korzystała z udogodnień, które niesie ze sobą...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
dgp@infor.pl
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.