wydanie cyfrowe

Handel detaliczny rozwija się poza światem online

970124_big_photo_image_photo_image
Fot. Shutterstock
Parki handlowe są głównym motorem napędowym dla rozwoju handlu w Polsce. Ich udział w oddawanej powierzchni sięga w tym roku niemal 90 proc. Jakub Linka, prezes Rock Capital / Fot. mat. prasowe Jest kilka czynników, które napędzają taki rozwój. Pierwszym są atrakcyjne czynsze i dostęp do coraz większej grupy klientów, co stanowi główny argument przekonujący najemców. Drugim są niskie koszty wytworzenia parku handlowego i wysokie zainteresowanie zwiększaniem wartości portfeli inwestycyjnych za...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
dgp@infor.pl
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.