wydanie cyfrowe

Zarobek z internetowych reklam może być rozliczony jak najem

Kto hobbystycznie zarabia na udostępnianiu w internecie powierzchni reklamowej, ten płaci ryczałt jak od przychodów z prywatnego najmu lub dzierżawy. Warunkiem jest, aby internauta nie prowadził w tym zakresie działalności gospodarczej – wynika z interpretacji indywidualnej dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej. Spytał o to internauta, który hobbystycznie publikuje filmy na jednym z portali internetowych. Zaakceptował umowę z portalem, co wiąże się z przystąpieniem do programu partnerskiego...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.