wydanie cyfrowe

Marketing to już nie wybór, tylko konieczność

Jeszcze kilka lat temu klienci trafiali do kancelarii głównie z polecenia. Dziś decyzja o wyborze prawnika często zapada po obejrzeniu rolki na Instagramie albo po przeczytaniu wpisu na LinkedIn
Dla wielu prawników marketing jest już stałym elementem codziennej działalności, choć wciąż nie brakuje takich, którzy traktują go jako zbędny balast czy nawet zagrożenie dla etosu zawodu. Wystarczy jednak zajrzeć na portale społecznościowe, by przekonać się, że ton nadają ci pierwsi. Coraz więcej kancelarii organizuje webinary i konferencje. Rośnie też zainteresowanie rankingami prawniczymi. Wielu prawników prowadzi własne blogi, rozsyła newslettery. Jednym z podstawowych narzędzi pozostaje...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.