wydanie cyfrowe

Urzędnik łatwiej znajdzie adresata e-Doręczeń

Wprowadzenie obowiązku stosowania doręczeń elektronicznych przez podmioty niepubliczne realizujące zadania publiczne, doprecyzowanie obowiązków operatora wyznaczonego czy stworzenie Katalogu Podmiotów Publicznych – to część zmian zaproponowanych przez Ministerstwo Cyfryzacji. Wprowadzony zostanie też wymóg podawania numeru PESEL w pierwszym piśmie w ramach postępowania administracyjnego – tak, aby organ miał pewność, do kogo skierować odpowiedź. „Wdrażanie rozwiązań ustawowych i konkretne...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.