Transportowa prowizorka w stolicy
infrastruktura
Warszawa Zachodnia to kluczowy węzeł komunikacyjny
Na budowanej za 2,5 mld zł stacji Warszawa Zachodnia pozostanie niewygodne dla pasażerów wąskie gardło. Obok długo będzie straszyć dworzec PKS
Przebudowa stacji Warszawa Zachodnia przez prawie pięć lat dała się mocno we znaki pasażerom. Stąd każdej doby odjeżdża najwięcej pociągów w Polsce – ok. tysiąca. Prace, które kosztowały ok. 2,5 mld zł, miały się skończyć w 2023 r., ale ostatecznie przedłużyły się o blisko dwa lata. Inwestycja zdrożała też o ok. 150 mln zł. Roboty powodowały gigantyczne utrudnienia w warszawskim węźle kolejowym, bo przez wiele miesięcy duża część pociągów zamiast przez Dworzec Centralny i linię średnicową...
Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?