wydanie cyfrowe

Bigtechowo-cenzorskie przeciąganie liny

965154_big_photo_image_photo_image
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen / fot. Olivier Matthys/EPA/PAP / EPA/PAP
Amerykanie wytaczają coraz cięższe działa przeciwko unijnym próbom regulacji wielkich platform cyfrowych. W zamieszaniu pojawił się nawet wątek polskiego instytutu badawczego NASK
Jeśli tylko posiadasz odpowiednie środki finansowe, jesteś w stanie stworzyć precyzyjnie celowane kampanie reklamowe w serwisie X i zdecydować nie tylko o tym, do kogo trafią, lecz także kogo ominą. Agencja marketingowa obsługująca francuską odnogę sieci McDonald’s uznała np., że nie ma sensu wyrzucać pieniędzy w błoto i wyświetlać reklam użytkownikom śledzącym działalność związków zawodowych i uczestniczącym w dyskusjach o prawach pracowniczych. Paliwowe przedsiębiorstwo TotalEnergies pomijało...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.