Bigtechowo-cenzorskie przeciąganie liny
regulacje
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen / EPA/PAP
Amerykanie wytaczają coraz cięższe działa przeciwko unijnym próbom regulacji wielkich platform cyfrowych. W zamieszaniu pojawił się nawet wątek polskiego instytutu badawczego NASK
Jeśli tylko posiadasz odpowiednie środki finansowe, jesteś w stanie stworzyć precyzyjnie celowane kampanie reklamowe w serwisie X i zdecydować nie tylko o tym, do kogo trafią, lecz także kogo ominą.
Agencja marketingowa obsługująca francuską odnogę sieci McDonald’s uznała np., że nie ma sensu wyrzucać pieniędzy w błoto i wyświetlać reklam użytkownikom śledzącym działalność związków zawodowych i uczestniczącym w dyskusjach o prawach pracowniczych. Paliwowe przedsiębiorstwo TotalEnergies pomijało...
Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?