wydanie cyfrowe

PayPal zwróci opłaty zakwestionowane przez UOKiK

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) zobowiązał serwis PayPal do zmiany dwóch praktyk uznanych za nieuczciwe. Chodzi m.in. o umieszczanie w umowach z klientami postanowienia stanowiącego, że spółka „może od czasu do czasu wprowadzać zmiany”. Serwis zobowiązał się do zwrotu klientom 150 proc. opłat, które zostały pobrane na podstawie zakwestionowanych praktyk. Konto w serwisie PayPal to swego rodzaju portfel elektroniczny. Dzięki tej usłudze dokonywanie płatności w internecie...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.