wydanie cyfrowe

Zdjęcia piwa w gazetce promocyjnej to reklama. Jest od niej 10-proc. opłata

Rozpowszechnianie w gazetkach promocyjnych, na plakatach i billboardach znaków towarowych napojów alkoholowych, a także nazw i symboli producentów i dystrybutorów tych napojów jest ich reklamą, a nie promocją – orzekł Naczelny Sąd Administracyjny. To oznacza konieczność uiszczenia opłaty, o której mowa w art. 132 ust. 1 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 2151). Opłata wynosi 10 proc. podstawy opodatkowania VAT. Czy to promocja?Chodziło o...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.