wydanie cyfrowe

KE zarzuca TikTokowi brak przejrzystości reklam

Komisja Europejska wstępnie stwierdziła, że repozytorium reklam TikToka narusza przepisy unijnego rozporządzenia – akt o usługach cyfrowych (DSA). Przewidziane w tej regulacji rozwiązania dotyczące repozytorium mają ułatwić walkę z dezinformacją oraz fałszywymi reklamami – w tym w kontekście wyborów. Nieprzestrzeganie ich przez platformę mediów społecznościowych uniemożliwia pełną kontrolę ryzyka związanego z jej systemami reklamowymi i targetowaniem. Komisja ustaliła, że TikTok nie dostarcza...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.