wydanie cyfrowe

Koordynator ds. usług cyfrowych bez zębów w tej kampanii

Gdy Ośrodek Analizy Dezinformacji NASK wykrył próbę ingerencji w kampanię wyborczą poprzez reklamy polityczne na Facebooku, mógł zgłosić to tylko samej platformie i czekać na jej reakcję. Na interwencję krajowego koordynatora ds. usług cyfrowych przed obecnymi wyborami prezydenckimi nie można bowiem liczyć. Rząd wprawdzie w końcu powołał koordynatora – został nim prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej – ale bez umocowania ustawowego jego funkcja ma tylko charakter...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.