wydanie cyfrowe

Ranking w porównywarce ofert to nie reklama porównawcza

Firmy prowadzącej internetową porównywarkę ofert polis nie obejmują ograniczenia dotyczące reklamy porównawczej, jeśli sama nie jest zakładem ubezpieczeniowym – uznał Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej. Grupa spółek Check24 prowadzi na rynku niemieckim internetową porównywarkę ofert ubezpieczeń, w tym również samochodowych. Oprócz możliwości sortowania po cenie poszczególnym ofertom są przyznawane noty na podstawie wielu różnych kryteriów, w tym również o ocen wystawionych przez...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.