wydanie cyfrowe

Na infolinii fiskusa nie czeka się długo

W I kw. 2025 r. dzwoniący, np. podatnicy, czekali średnio 3 min 29 s. na połączenie z infolinią Krajowej Administracji Skarbowej – poinformowała Małgorzata Krok, zastępca szefa KAS. Ci, którzy chcieli uzyskać pomoc w zakresie rozliczenia PIT, czekali średnio 2 minuty i 24 sekundy. Natomiast prawie 40 proc. telefonów było odbieranych w czasie krótszym niż 20 s. To informacje przekazane przez Małgorzatę Krok w związku z interpelacją posłów, którzy postulowali o usprawnienie obsługi telefonicznej...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.