wydanie cyfrowe

Najbardziej brakowałoby nam bezpłatnej poczty elektronicznej i wyszukiwarki

Większość konsumentów w państwach Unii Europejskiej uważa model „pay or okay” (opłata albo zgoda) za rozsądny. Takiej odpowiedzi udzieliło 60 proc. uczestników badania zleconego firmie Kantar przez IAB Europe – stowarzyszenie branży reklamy cyfrowej i marketingu. W modelu „pay or okay” osoby chcące korzystać z usług online są stawiane przed wyborem: albo zgodzą się na wykorzystanie ich danych osobowych do celów reklamowych, albo wniosą opłatę pieniężną (np. w formie subskrypcji). Ten mechanizm...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.