wydanie cyfrowe

Nowe technologie nie wyprą tradycyjnych form marketingu?

952718_big_photo_image_photo_image
Dynamiczne przemiany gospodarcze i technologiczne stawiają przed wieloma sektorami nowe wyzwania. Nie inaczej jest w przypadku branży targowej, która wciąż poszukuje odpowiedzi na pytanie o swoją przyszłość w erze cyfryzacji i niepewności geopolitycznej. Według danych opublikowanych przez UFI – Światowe Stowarzyszenie Przemysłu Targowego – sektor targowy całkowicie odbudował się po okresie pandemii. Potwierdzają to także wyniki Targów Kielce. Perspektywy dla bezpośrednich spotkań biznesowych są...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
dgp@infor.pl
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.