wydanie cyfrowe

Przygoda dla zetek

952708_big_photo_image_photo_image
fot. Cpl. Sarah Grawcock/U.S. Marine Corps
Pokolenie Z podchodzi do kariery w wojsku sceptycznie. Kampanie rekrutacyjne próbują więc przyciągnąć młodych obietnicą, że w mundurze przeżyją najbardziej niezwykły okres w życiu
– Dlaczego masz nie stać się kimś niezwykłym? Dlaczego masz nie być jednym na milion? – pyta narrator reklamy, która jest częścią nowej kampanii marketingowej Gwardii Narodowej Stanów Zjednoczonych o wdzięcznej nazwie „Uncommon Is Calling” (można to przetłumaczyć: „Czas być wyjątkowym”). Amerykańska armia chce w ten sposób dotrzeć do pokolenia Z, czyli osób urodzonych po 1995 r., by przekonać je do służby wojskowej, choćby w niepełnym wymiarze. Gwardia Narodowa prezentuje się w rekrutacyjnym...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.