wydanie cyfrowe

Czy rządowe spółki mogą same sobie budować i remontować tory

Kolejarze otwierają wart niemal 2 mld zł rocznie rynek napraw torów. Według branży rolę państwowych wykonawców w dużych inwestycjach należy jeszcze ograniczyć
Bieżące utrzymanie torów spółka PKP Polskie Linie Kolejowe niemal w pełni zleca swoim spółkom zależnym. To nie podoba się prywatnym firmom. Prace z roku na rok są warte coraz więcej. W tym roku będą kosztować ok. 1,8 mld zł. Jak dowiedział się DGP, niebawem kolejarze otworzą jednak ten rynek. – Wykonawcy z rynku budowlanego wielokrotnie zgłaszali do nas zastrzeżenia co do potencjalnego faworyzowania spółek zależnych PLK w zakresie wykonywania robót utrzymaniowych oraz dopuszczania na zasadzie...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.