wydanie cyfrowe

Wielkanoc w kwietniu to słaba sprzedaż w marcu

Dane o sprzedaży detalicznej były gorsze od prognoz. Ale analitycy nie wydają się zmartwieni
Sprzedaż detaliczna była w marcu realnie o 0,3 proc. mniejsza niż rok wcześniej – podał Główny Urząd Statystyczny. W ujęciu nominalnym – tu na wynik mają wpływ również podwyżki cen – był wzrost o 0,6 proc. Dane wypadły słabiej od oczekiwań analityków. Przewidywali oni w większości, że i bez efektów cenowych będzie niewielki wzrost. Mimo to w komentarzach na ogół nie widać oznak zmartwienia. „Kluczowym czynnikiem oddziałującym na sprzedaż w marcu był efekt kalendarzowy – w ub.r. Wielkanoc...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.