wydanie cyfrowe

Otwarte pytanie

Kwestie efektywności rzadko są wiązane z podatkami
Komu z nas w ciągu ostatniego miesiąca bądź dwóch nie zdarzyło się wypełniać ankiety? Różnorakie kwestionariusze – od badania satysfakcji klienta po sondaże preferencji – umożliwiają badaczom czy marketingowcom zbieranie coraz dokładniejszych informacji na nasz temat, których niejednokrotnie sami chętnie im udzielamy. Większość ankiet ma przy tym jedną cechę wspólną: pytania zamknięte, jednokrotnego lub wielokrotnego wyboru. Model ten dominuje nie bez powodu: jego rezultaty są łatwe do...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.