wydanie cyfrowe

Deprawacja cyfrowa

Czy czas spędzony w internecie wyjaśnia różnice w wynikach w nauce między dziećmi?
Dużo słyszymy o uzależnieniu dzieci i młodzieży od cyfrowych technologii. Komputer czy smartfon dają wiele możliwości rozwoju i są niezbędne w procesie edukacji, lecz zbyt silne przyzwyczajenie do używania tych urządzeń może prowadzić do zaburzeń rozwoju czy utraty kontaktów społecznych. Czy czas spędzony w internecie wyjaśnia różnice w wynikach w nauce między dziećmi? W „European Economic Review” naukowcy z Australii i Szwecji przedstawili swoją odpowiedź na to pytanie. Punktem wyjściowym...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.