wydanie cyfrowe

Jaki jest limit ulgi na ekspansję dla wspólników spółki jawnej

Niebędąca podatnikiem CIT spółka jawna, której jedynymi wspólnikami są osoby fizyczne, poniosła w 2024 r. wydatki w wysokości 2,5 mln zł na produkcję i emisję spotów telewizyjnych produktu X, wytworzonego wyłącznie przez spółkę jawną, sprzedawanego tylko w Polsce. Wydatki związane z ww. działalnością reklamową zostały zaewidencjonowane do kosztów uzyskania przychodów spółki. Dzięki reklamom telewizyjnym przychody osiągnięte ze sprzedaży produktu X były w 2024 r. wyższe niż w 2023 r. Jaką kwotę...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.