wydanie cyfrowe

Oznaczenie „eBilet” kojarzy się z biletem elektronicznym i nie można go zastrzec

Należąca do grupy Allegro spółka eBilet Polska przegrała przed Sądem UE sprawę o rejestrację unijnego znaku graficznego „eBilet”. Sąd uznał, że większości polskojęzycznych odbiorców skojarzy się on z elektroniczną czy też internetową formą biletu, nie ma więc charakteru odróżniającego. Spółka zgłosiła do rejestracji znak graficzny, który sprowadza się do napisu: „eBilet” w 2022 r. Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektual nej (EUIPO) odrzucił wniosek w zakresie towarów i usług...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.