wydanie cyfrowe

Bruksela przetestuje media społecznościowe przed wyborami w Niemczech

Na piątek 31 stycznia Komisja Europejska zaplanowała sprawdzenie przestrzegania obowiązków wynikających z unijnego aktu o usługach cyfrowych (DSA) w zakresie przeciwdziałania dezinformacji. Do udziału w teście zaproszono największe media społecznościowe, m.in. Facebooka, X i TikToka. Celem jest sprawdzenie przygotowania platform do szybkiej reakcji w najgorętszym okresie kampanii poprzedzającej wybory parlamentarne w Niemczech, zaplanowane na 23 lutego. Zgodnie z DSA bardzo duże platformy...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.