wydanie cyfrowe

Klient musi zostać poinformowany, że cena uwzględnia rabaty

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakwestionował sposób, w jaki Netia i P4 (operator sieci Play) przedstawiają ceny swoich usług z uwzględnieniem rabatów. Jeśli zarzuty się potwierdzą, spółkom grożą kary do 10 proc. obrotu. Jak wskazuje UOKiK, obaj operatorzy w przekazach reklamowych i podczas rozmów telefonicznych przedstawiają ceny swoich usług w taki sposób, że konsumenci mogą nie wiedzieć, iż uzyskanie podanej ceny jest czymś uwarunkowane. Urząd stwierdził, że Play i Netia – w...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.