Pracownik biura rachunkowego też się dowie o rozliczeniach klienta
wywiad
Sylwia Zdebiak: Od połowy października br. telefoniczny dostęp do indywidualnych informacji o podatniku, w zakresie posiadanego umocowania, będą miały również – oprócz pełnomocników ogólnych oraz użytkowników konta organizacji – osoby dysponujące pełnomocnictwem do podpisywania deklaracji (UPL- 1) lub pełnomocnictwem szczególnym (PPS-1)
Z internetowych stron urzędów skarbowych zniknęły numery telefonów tych urzędów. W zamian pojawiły się numery centralnej infolinii Krajowej Administracji Skarbowej. Czy pracownicy biur rachunkowych mogą teraz kontaktować się telefonicznie z urzędami skarbowymi w indywidualnych sprawach dotyczących podatkowych rozliczeń swoich klientów?
Sylwia Zdebiak, dyrektor departamentu relacji z klientami w Ministerstwie Finansów / fot. Materiały prasowe
Z centralnej infolinii KAS mogą korzystać nie tylko...
Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?