wydanie cyfrowe

Doniesienia o śmierci przemysłu motoryzacyjnego w Europie są przedwczesne

Faryś: Sytuacja jest trudna, ale branża wciąż pozostaje bardzo istotną częścią gospodarki UE. 
Polsce też grozi redukcja produkcji, ale jeśli nastąpi, 
to z opóźnieniem
Niemiecki VW poinformował o planach przeniesienia części swojej produkcji do Chin. O czym to świadczy? Jakub Faryś, prezes Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego / fot. Materiały prasowe Jest to potwierdzenie nie najlepszej kondycji branży i trudnych warunków, w jakich musi ona działać w Europie. Na trudności składa się kilka czynników. Znaczący wpływ ma proces przechodzenia w transporcie na zeroemisyjność, podyktowany odgórną decyzją polityczną, a nie rynkową. Już ponieśliśmy w Europie...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.