wydanie cyfrowe

Google znalazł sposób na obejście własnych zasad

Google i Meta w tajemnicy kierowały do mających 13–17 lat użytkowników YouTube’a reklamy zachęcające do korzystania z Instagrama. Sposób big techów na obejście własnych zasad ujawnił „Financial Times”. Kampania – przeprowadzona w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych – ominęła wewnętrzne regulacje Google’a, które zabraniają personalizowania i targetowania reklam do osób poniżej 18. roku życia, w tym wyświetlania im reklam na podstawie danych demograficznych. Powołując się na dokumenty i informacje...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.