wydanie cyfrowe

Umowa agencyjna nie jest objęta podatkiem u źródła

Podstawowym celem umowy agencyjnej jest pośrednictwo w sprzedaży. Nie można na podstawie cech drugorzędnych takiej umowy traktować jej jak świadczenia o podobnym charakterze do usług doradczych, badania rynku czy reklamy – orzekł NSA. Chodziło spółkę z branży produktów gumowych, która zawiera umowy agencyjne z zagranicznymi podmiotami niepodlegającymi opodatkowaniu w Polsce. Agenci są odpowiedzialni m.in. za: pozyskiwanie klientów dla spółki, utrzymywanie i poprawę pozycji rynkowej jej...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.