wydanie cyfrowe

AI to narzędzie tak jak internet

Majewski: Sztuczna inteligencja może pomóc w analizie, w procesie decyzyjnym, polepszyć tekst, ale nigdy nie zastąpi człowieka
Jestem dziennikarzem. Czy w związku z rozwojem automatyzacji i sztucznej inteligencji powinienem się obawiać o swoją pracę? Jak w ogóle za kilka lat będzie wyglądać rynek medialny? Mateusz Majewski, wiceprezes UiPath na Europę Południowo-Wschodnią / fot. Materiały prasowe / Materiały prasowe Sięgnąłbym po pewną analogię. To pytanie przypomina mi debatę sprzed kilku dekad dotyczącą internetu. Wtedy tak samo panowały spore obawy o to, jaki będzie miał wpływ na miejsca pracy, na niektóre aspekty...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.