wydanie cyfrowe

Meta nie zapłaci za śledzenie użytkowników w celach reklamowych

Za łamanie zakazu przetwarzania danych osób korzystających z Facebooka i Instagrama w celu wyświetlania im spersonalizowanych reklam (reklama behawioralna) właściciel tych platform miał zapłacić karę w wysokości 1 mln koron norweskich za każdy dzień. W sumie prawie 90 mln koron. Ale nie zapłaci. Karę na giganta nałożył norweski organ ochrony danych (Datatilsynet). Latem ub.r. wydał on decyzję zabraniającą obu platformom mediów społecznościowych wykorzystywania do celów marketingowych danych...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.