Co robić, gdy internetowe trolle uderzą w firmę
FIRMA I PRAWO - WYDANIE SPECJALNE
Hejt w internecie to nie tylko potencjalnie zniszczona reputacja, lecz także duże ryzyko poniesienia strat z tytułu utraconych zysków. Podpowiadamy, w jaki sposób przedsiębiorcy mogą się bronić przed nieprawdziwymi opiniami w sieci
Odsetek polskich internautów, którzy robią zakupy online, wynosi obecnie – jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2023” – 79 proc. i stale rośnie. Jednocześnie w sieci z roku na rok nasila się także zjawisko hejtu, który może mieć fatalne skutki dla przedsiębiorcy. Ostatni wyrok Sądu Najwyższego z 3 października 2023 r. (sygn. akt III CZP 22/23) daje jednak nadzieję na zmianę. SN rozpatrywał sprawę firmy z obszaru odnawialnych źródeł energii, która pozwała konsumenta, ponieważ ten wyraził...
Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?