wydanie cyfrowe

Czas na współpracę międzypokoleniową

Kampania #OtwarciNaBiznes powstała w odpowiedzi na wyniki badania i rekomendacje raportu „Czy młodość i doświadczenie połączą siły w biznesie”. Celem było zbadanie kompetencji biznesowych oraz technologicznych studentów i silversów oraz ich nastawienia do współpracy w firmie Badania zostały przeprowadzone w grupach studentów oraz osób 50 plus przez Our Future Foundation we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego. Okazało się, że między dwoma badanymi grupami istnieje synergia, która pozostaje...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
dgp@infor.pl
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.