Nie da się ustalić źródła przychodów, nie wnikając w szczegóły
orzeczenie
Chcąc przyporządkować przychód ze sprzedaży znaku towarowego do właściwego źródła, należy wziąć pod uwagę również kwestię amortyzacji. Fiskus powinien uczynić to samodzielnie, a nie zrzucać problem na barki sądów – orzekł NSA
Wyrok zapadł w sprawie spółki prasowej będącej następcą prawnym podmiotu, który od 1948 r. wydawał znane czasopismo. Podmioty dysponujące prawami do periodyku zmieniały się kilku krotnie na przestrzeni lat. Spółka nabyła ogół praw do niego na podstawie umowy z 1991 r., w której sprzedający oświadczył, że przenosi wszystkie swoje prawa związane z wydawaniem m.in. tego czasopisma.
We wrześniu 1993 r., na podstawie art. 20 ust. 2 pkt 1 ustawy – Prawo prasowe (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1914),...
Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?