wydanie cyfrowe

Więcej dotacji, wyniki w dół

16,5 mld zł – to wartość pomocy, jaką od 2005 r. otrzymała Telewizja Polska w ramach wpływów z opłat abonamentowych oraz rekompensat z budżetu. TVP uczestniczy również, razem z prywatnymi konkurentami, w walce o przychody ze sprzedaży reklam. Rozdzielane przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji wsparcie w ostatnich latach – za czasów rządów Prawa i Sprawiedliwości – wyraźnie wzrosło. Do 2016 r. rzadko przekraczało pół miliarda w skali roku (nieznacznie powyżej tego poziomu było w latach...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.