wydanie cyfrowe

Subskrypcja albo śledzenie

Czekając na decyzję zakazującą reklamy behawioralnej, Facebook już zaczął stawiać pierwszych użytkowników w Europie przed wyborem: albo płacą pieniędzmi, albo zgodą na wykorzystanie ich danych osobowych
W połowie listopada irlandzki organ ochrony danych (DPC) wyda właścicielowi Facebooka i Instagrama zakaz przetwarzania danych osobowych użytkowników tych platform na potrzeby reklamy behawioralnej. Zakaz będzie bezterminowy i obejmie wszystkie państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) – tj. Unię Europejską oraz Norwegię, Islandię i Liechtenstein. Do takiego działania zobligowała DPC Europejska Rada Ochrony Danych (EROD), na wniosek norweskiego urzędu ochrony danych (Datatilsynet)....

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.