wydanie cyfrowe

E-commerce dla najsilniejszych

880935_big_photo_image_photo_image
Z raportu wynika, że aż 30 proc. ankietowanych ograniczyło zakupy w sieci z powodu inflacji / fot. industryviews/Shutterstock / Shutterstock
Mimo spowolnienia w handlu internetowym, mocne marki nadal osiągają wysokie zyski
Wzrost przychodów w Polsce o 20 proc. i skorygowanego zysku EBITDA o 26 proc. w porównaniu z zeszłym rokiem – takie wyniki za I półrocze zaprezentowało w minionym tygodniu notowane na warszawskiej giełdzie Allegro. Rośnie także liczba aktywnych kupujących na tej platformie – w II kw. w Polsce było ich 14,3 mln, czyli o 700 tys. więcej niż w analogicznym okresie rok temu i o 3,4 mln więcej niż w 2019 r. Nie oznacza to jednak, że cała branża rozwija się równie dynamicznie. – Opublikowany w...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.