wydanie cyfrowe

Referendum na spółkę

876720_big_photo_image_photo_image
Fundacje spółek SP mają np. wspierać świadomość obywatelską – stąd udział w kampanii / fot. Filip Naumienko/East News / East News
Kampanię referendalną może prowadzić w zasadzie każdy. Niektóre podmioty – także w mediach publicznych. Z tej możliwości postanowiły skorzystać państwowe spółki
Termin na zgłoszenie się do PKW w sprawie prowadzenia nieodpłatnej kampanii referendalnej w mediach publicznych minął 5 września. W sumie zgłosiło się 67 podmiotów – partii politycznych, stowarzyszeń i fundacji. W momencie pisania tego materiału status podmiotu uprawnionego uzyskało 31 z nich. Pozostałe czekały na decyzję Państwowej Komisji Wyborczej. Zdarzyła się też jedna odmowa rejestracji – to przypadek Stowarzyszenia Straż Narodowa, której liderem jest kandydujący z list PiS radykalny...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.