wydanie cyfrowe

Za darmo już było. Czas na serwisy tylko dla fanów

876650_big_photo_image_photo_image
Drogą wyznaczaną przez OnlyFans idzie też powoli dawny Twitter / fot. Evolf/Shutterstock / Shutterstock
Chcesz przeglądać? To zapłać. Doskonałe wyniki finansowe platformy OnlyFans zwiastują, że od płatnych treści w internecie nie ma odwrotu
Miliard dolarów przychodów, 404 mln dol. zysku, czyli wzrost od ubiegłego roku odpowiednio o 17 i 24 proc. Serwis OnlyFans opublikował właśnie wyniki finansowe. Choć ma jedynie 239 mln użytkowników (Facebook ma ich niemal 3 mld), to on wyznacza trendy dla całej branży. Już teraz najwięksi internetowi giganci wprowadzają podpatrzone tam rozwiązania. OnlyFans to coś jak cyfrowy kiosk ruchu. Twórcy wstawiają do niego własne profile, a użytkownicy mogą wziąć z półek tylko te, za których...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.