wydanie cyfrowe

Pierwsze kary za kryptoreklamę w mediach społecznościowych

Za nieprawidłowo oznaczone reklamy na Instagramie firma Olimp Laboratories, działająca w branży suplementów diety, będzie musiała zapłacić ponad 5 mln zł. Influencerzy, którzy publikowali zlecone przez nią treści, otrzymali łączne kary na ok. 40 tys. zł, z czego Piotr Lisek na ponad 23 tys. zł, Katarzyna Dziurska – 16 tys. zł, a Katarzyna Oleśkiewicz-Szuba – 5 tys. zł. To pierwsze sankcje nałożone przez Urząd Ochrony Konsumentów i Konkurencji za kryptoreklamę w sieci. Krzysztof Witek, adwokat...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.