wydanie cyfrowe

Meta zacznie pytać o zgodę na śledzenia Europejczyków

Zamiast powoływania się na „uzasadniony interes” Facebook i inne platformy koncernu Marka Zuckerberga będą pozyskiwały zgody użytkowników na zbieranie i przetwarzanie ich danych do celów profilowania tzw. reklamy behawioralnej, dopasowanej do zainteresowań (określanych właśnie na podstawie śledzenia aktywności internautów). Dotyczy to mieszkańców Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu (z UE tworzą Europejski Obszar Gospodarczy) oraz Szwajcarii. Zmiana – jak stwierdza big tech...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.