wydanie cyfrowe

Nieprzemakalnych baniek już nie ma

Fedorowicz: Nigdy po 2015 r. nie było tak, że to sympatyk PiS musi się trzy razy zastanowić, czy coś w internecie puścić, czy nie. Dziś przewaga zwolenników opozycji w sieci, według naszych badań, wynosi 70 proc. do 30 proc.
Czy tegoroczna kampania w sieci, niezależnie od tego, jak ją oceniamy jakościowo, różni się od tych poprzednich? Michał Fedorowicz, prezes Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych / fot. Wojtek Górski / Dziennik Gazeta Prawna Widać, że w kanałach takich jak Twitter czy Facebook to siły sprzyjające opozycji, czyli sympatycy Platformy, „polują” na sympatyków PiS, a nie na odwrót. Czyli dotychczasowy łowca zmienił się w zwierzynę? Dokładnie tak. Nigdy po 2015 r. nie było tak, że to...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.