wydanie cyfrowe

Obóz rządzący nie nadąża za algorytmami

Morawiecki, Tusk i Mentzen – według analiz Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS) właśnie ta trójka najlepiej odnajduje się w kampanii internetowej. Ale dobra internetowa passa przedstawicieli partii rządzącej to już w dużej mierze przeszłość. Kluczowa okazała się zmiana algorytmów portali społecznościowych z przełomu lat 2022 i 2023. – Klasyczne bańki zaczęły przeciekać. Nowy algorytm tworzy wyłomy i pokazuje odbiorcom nie treści, które lubią oni sami i ich znajomi,...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.