O obowiązku w VAT może zdecydować data odbioru usługi przez klienta
orzeczenie
Przy ustalaniu momentu powstania obowiązku podatkowego w VAT należy brać pod uwagę charakter świadczeń. Pomijanie przez fiskusa pewnych czynności może być próbą sztucznego przesunięcia momentu wykonania usługi – orzekł Naczelny Sąd Administracyjny
Chodziło o spółkę specjalizującą się w produkcji rozwiązań informatycznych dla przedsiębiorstw. Jednym z systemów, który oferuje ona klientom, jest system wymiany informacji umożliwiający wspomaganie procesów obsługi sprzedaży i merchandisingu.
Wdrożenie tej aplikacji składa się z wielu czynności podzielonych na etapy. Zgodnie z ustalonym w umowie harmonogramem spółka zgłasza klientowi zakończenie każdego etapu. Niezwłocznie po tym klient i spółka podpisują wspólnie protokół zdawczo -odbiorczy,...
Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?