wydanie cyfrowe

Z Google’em nie pójdzie Brukseli ani łatwo, ani szybko

Komisja Europejska wystosowała wobec internetowego giganta oficjalne zastrzeżenia, że co najmniej od 2014 r. nadużywa on dominującej pozycji na rynku reklamy internetowej. Regulator uważa, że tylko zbycie części przedsiębiorstwa może powstrzymać Google’a przed dalszym faworyzowaniem własnej giełdy reklam online (AdX). Brzmi to groźnie, ale stanowi dopiero wstępną opinię. – Główny problem dostrzeżony przez Komisję polega na tym, że w łańcuchu usług reklamowych – wydawcy, pośrednicy,...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.