wydanie cyfrowe

Dyskonty i promocje sposobem na oszczędzanie

Udział małych sklepów w transakcjach zakupu spadł w ciągu minionego roku z 64,1 proc. do 61,5 proc.
Udział dyskontów w naszych zakupach zwiększył się w 2022 r. z 18,5 do 24,2 proc. Jak tłumaczą eksperci Centrum Monitorowania Rynku, w I kw. tego roku sytuacja pozostała bez zmian, bo obawy konsumentów związane z inflacją nie słabną. Według badania NielsenIQ Shopper Trends z maja tego roku rosnących cen artykułów spożywczych obawia się 46 proc. konsumentów, o 12 pkt proc. więcej niż w marcu 2022 r. – Polacy nie lubią rezygnować z przyzwyczajeń. Dlatego w pierwszej kolejności postawili na tańsze...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.